Nya kläder

Senaste två veckorna har jag känt att byxorna har börjat kännas lite trånga och jag har fått knäppa upp knappen. Så i dag gjorde jag slag i saken och gick och införskaffade lite mammakläder för att ha något att växa i och som inte sitter åt. Och snacka om skönt det var att få på sig såna byxor!
 
Tog några snabba kort för att skicka till en kompis som inte har sett mig på länge och först nu inser jag att det faktiskt börjar synas ganska rejält:
 
 

Ja, jag köpte visst en klänning också. Vet redan nu om ett par grejer jag ska iväg på och då kanske man vill känna sig lite "fin". Men det är inte utan att jag börjar undra så smått hur jag kommer se ut om 16 veckor och jag ser ut så här redan i v. 24...

Kommentarer
Cilla

Åh såå fin du är!! Kramen



2015-10-04 @ 15:24:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>