Röjande med besvikelse

Min underbara (men ibland omständliga) mamma kom hit igår kväll för att vi skulle röja och packa idag. Så igår kväll hade vi en slapparkväll när vi gick ut och käkade på kvarterskrogen. Men i morse var det annat ljud i skällan. Då satte vi igång med fulle fart och har hållt på precis hela dagen lång. Jag var hemma först för en timme sedan då jag skjutsat hem henne med ett lass med grejer.
 
Dessvärre hade jag sovit väldigt dåligt i natt så jag har varit väldigt trött och kanske inte så effektiv som jag hade behövt vara. Har återigen blivit väldigt besviken på ett par s.k. nära vänner (se förra gången här). Och trots att det de VET hur besviken jag blev förra gången och vi även har pratat om det flera gånger efteråt så gör de exakt samma sak igen. Hade det inte varit som så att jag behöver deras bärhjälp när jag flyttar om en månad så hade jag faktiskt sagt upp kontakten med dem nu. För ett sånt här beteende är inte ok av vuxna människor och speciellt inte när man kommit ihop sig om samma sak tidigare.
Känner mig jätteledsen och besviken då jag verkligen trodde att de var mina nära vänner... Svårt att släppa de känslorna och alla tankar som far runt när man ska sova. :-(
 
 En liten promenad hanns det ändå med idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>