Börjat shoppa

Egentligen hade jag tänkt att inte köpa saker till bebisen förrän absolut sista tiden men samtidigt så har jag känt mer och mer att jag vill passa på när jag ser något billigt och bra då jag kommer att köpa det mesta av de stora sakerna begagnade. Och eftersom att jag köper det begagnat kan jag ju alltid sälja det utan alltför mycket förlust OM det, mot all förmodan, skulle hända något.
Så nu har jag köpt bilbarnstol nr 1 (400:-):
 
 
Har även köpt en Emmaljunga kombivagn ligg/sitt för 1200:-:
 
 
Känner mig mycket nöjd över mina inköp än så länge!

Kommentarer
Cilla

Bra köp! Bra tänkt! Kramis

Svar: Ja, det är väl lika bra att tänka medan man fortfarande har hjärnan med sig? Den börjar bli lulligare och lulligare må jag säga. Men det KAN också bero på att jag har svårt att vila även fast jag är jättetrött. :-(
Elly



2015-09-23 @ 08:33:47
Eva Pålsson

Billigt o bra kram👍



2015-09-23 @ 19:49:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>