Glömt att berätta

Jag har ju helt glömt bort att berätta att jag kände första "sparken" redan i torsdags. Förstod inte riktigt vad det var först då jag trodde att det skulle kännas mer distinkt. Men för mig känns det mer som typ när det kan börja rycka i ögonlocket fast i nedre delen av magen då. Helt enkelt som mindre ryckningar som kommer och går lite. Speciellt på kvällstid när jag tar det lite mer lugnt.
För mig som har varit ganska orolig under hela tiden att det ska hända något tycker faktiskt att det är ganska skönt att äntligen känna livstecken. Då kan jag liksom känna mig lite lugn över att det finns liv där inne. :-)
 
 

Kommentarer
Cilla

som en fjäril som passerar... tyckte jag! Kram på dig <3



2015-09-29 @ 08:03:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>