Ska inte bry mig

Jag vet att jag inte ska bry mig och framför allt inte lägga energi på såna här saker men jag blir så himla besviken ibland. Speciellt när det gäller en nära "väns" beteende som är ganska konstigt emellanåt. Det började redan i april (http://lyckis.webblogg.se/2015/april/vad-ska-man-saga.html) och efter det har det varit något som inte har känts hundra. Och ju längre tiden har gått desto mer verkar det vara något som han stör sig på hos mig. Men han säger liksom ingenting utan kommer bara med konstiga kommentarer.
Det jag blir besviken på just nu är att jag skickade ett meddelande om att jag verkligen skulle uppskatta om han kunde "save the date" 28/11 då jag förhoppningsvis ska flytta. Till svar får jag då: "Jag kan inte svara riktigt ännu, men jag återkommer så fort jag vet." Vaddå, man vet väl om man kan eller inte? Eller ska han vänta och se om det dyker upp något roligare eller? Jag tycker faktiskt inte att man svarar så om man nu anser sig vara så bra vänner... Sen fattar jag inte riktigt hur han kan med att ens säga så med tanke på hur mycket jag hjälpt honom det här året när han har mått dåligt, behövt låna bil osv...
 

Kommentarer
Cilla

StyrkeKRAM <3



2015-09-16 @ 16:12:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>