Snorfia

Sådär ja, då har jag blivit brakförkyld. IGEN! Var ju bara en månad sedan sist. Måste ha varit för att jag helt tog ut mig på förra veckans Hemvärnsövning som kroppen nu säger ifrån. Plus att jag har jättekörigt på jobbet. Antar att immunförsvaret har fått jobba rejält och nu inte vill vara med längre utan kapitulerar för viruset. Jobbigt men det är ju inte precis något man dör av. Och jag får vila på lördag. Ska bli underbart att få sova tills man vaknar åtminstone en dag!
 
2013-11-11 08.09.47

Kommentarer
Cilla

Ha ha -du kommer vakna 7.15 kissnödig som rackarns!

Svar: Helt sant! Men å andra sidan är jag ju numera van att springa uppe flera gånger varje natt och somnar om ögonabums. :-)
Elly



2015-09-10 @ 08:26:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>