Tuff vandring

Har idag gått en av etapperna på Sörmlandsleden. Det var bestämt sedan länge tillbaka och då jag skulle vara funktionär så var det inte riktigt rätt läge att ställa in pga förkylningen. Och så här i efterhand kan jag väl säga att jag verkligen skulle ha övervägt det alternativet lite mer. För nu blev det absolut ingen njutsam vandring. Det var väldigt mycket upp och ner i ganska tuff terräng vilket tog hårt på luftrören. Och då ska vi inte ens prata om hur mycket jag svettades! Nej, det var faktiskt rätt ut sagt en ganska hemsk 1 1/2-milspromenad som jag bara ville skulle ta slut från första steget. Men nu är det gjort och jag kommer antagligen att få lida för den här dagen under lång tid framöver med tanke på hur hårt kroppen fått jobba trots att den är sjuk.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>