Kånkat skumgummi till den berömda soffan




Har ju helt glömt bort att berätta att jag äntligen har hittat nytt skumgummi till mina soffkuddar (de gamla har smulat sönder i princip). Ja, den där soffan ja...

Det var ju som så att jag och en kompis hade en lite loppisturné i Jämtland förra sommaren. Och när vi kom till den där sista loppisen så var det ju förstås Poe som stod där och drev den. Fast just i den stunden när jag kom dit visste jag ju inte att jag skulle falla så handlöst för honom. Men det gjorde jag. Så till den grad att jag spontanköpte en soffa av honom bara för att han var så charmig. Tror att jag var på den där rackarns loppisen fyra dagar på raken och bara hängde.

Sista dagen när vi var på väg därifrån var jag tvungen att gå in igen och lämna mitt telefonnummer, skulle ha ångrat mig för alltid annars. Fast efter ett par veckor ringde jag själv i alla fall. Hade kommit på en braiga anledning till att jag ringde fast det pratades på så mycket att jag inte ens behövde säga den. Sen pratade vi några gånger och jag föll mer och mer... Självklart satt jag och pratade med mina kollegor om detta och de "tvingade" mig att skriva in till "Chans till romans" ¨på Mix Megapol en kväll. Morgonen efter ringde de och frågade om jag ville vara med i eftermiddagens program. Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv! Men han sa ja till en dejt i alla fall och på den vägen blev det (ända tills han drog sig ur i våras då). Fast det är en ganska gullig historia måste jag nog säga själv...

 
Provsitter den numera berömda soffan för första gången.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>