Varm inombords...

Ett "gammalt ragg" som jag hade för drygt sju år sedan som jag bara haft kontakt med via FB ringde helt apropå här i kväll och vi har nu pratat i över en timme. Blev alldeles vam inombords av att höra hans röst igen. Alltså, vi hade inget förhållande på den tiden heller då vi bara träffades väldigt sent på nätterna på fyllan. Men senaste tiden har han varit väldigt på via fb och pratat "på riktigt" och velat träffats. Fast jag har inte riktigt vågat utan kommit med dåliga bortförklaringar. Jag menar, vad ska en 27-årig snygg kille med mig till? Men jag kanske ska ge honom en chans ändå? Det här skrev han direkt på FB efter det att vi hade pratat färdigt "jag va varm hela tiden av din röst och gamla minnen". Är det inte lite gulligt så säg? Vad säger ni om hans utseende då? Har dock gömt hans snälla ögon i fall att han inte alls vill ligga till allmän beskådan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>