Bitter på det manliga släktet?

Har i kväll sunkat i soffan (liksom så många andra kvällar) och kollat på "Sex and the city". Jag har tidigare om åren alltid identifierat mig med Samantha då jag haft lite samma filosofi som henne gällande killar. Har inte haft några betänkligheter alls när det gäller "kärlek för en natt". Men sedan ett par år tillbaka har jag gått över mer och mer till att känna tillhörighet med Miranda. Vilket ju är jättejobbigt! Har alltid upplevt henne som ganska bitter över det manliga släktet och inte alltid så positiv i ämnet. Nu har jag upptäckt att jag har samma tankar själv! Vad är detta? Hur ska man kunna hitta någon då? Speciellt inte när man hittar fel på dem redan innan man har gett dem en ordentlig chans. Om de har tur får de EN chans. Det är väl inte speciellt schysst varken mot dem eller mot mig själv va? Fast jag antar att jag gör det för att jag inte vill bli sårad. För som Miranda upprepar så kan man inte lita på killar och det tar alltid slut förr eller senare. :-(


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>