Attityder

Glömde ju helt att skriva av mig tidigare idag när jag var så upprörd på jobbet över mina kollegors, i mina ögon, konstiga attityd till vissa saker. Eller är detta helt normalt:

1. Att man tycker att man är cool om man är på jobbet när man är sjuk och sitter och snörvlar och hostar i kontorslandskapet. Alltså, sånt kan göra mig galen! Tycker det är nonchalant och respektlöst! Var till och med tvungen att kommentera detta högt men då skrattade de mig bara rätt upp i ansiktet vilket inte gjorde min irritation mindre.

2. Vi är kollegor på SAMMA företag och ska således sträva mot SAMMA mål i verksamheten. Varför i hela fridens namn kan man inte vara hjälpsam mot sina kollegor och dela med sig av sina kunskaper i stället för att flera personer ska lägga ner tid och energi på att uppfinna hjulet två gånger? Och till råga på allt var personen ifråga som det gäller i dag hur snorkig som helst. *morr* Dessvärre är det alldeles för ofta så på det här företaget...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>