Gråt, gråt och åter gråt

Började grina igår kväll och har gjort det av och till hela natten. Gjorde så jäkla ont inombords och rev att jag inte kunde ligga stilla. I dag har jag därför suttit trött som ett vrak på ett heldagsmöte som krävde en del koncentration. Som tur var så slutade vi redan vid halv fyra så jag kunde åka hem och fortsätta gråta vilket jag gjort i kväll. Har försökt att pigga upp mig med "Mia & Klara" för att försöka bli lite gladare med det går inte alls i dag.
 
Kommer faktiskt att vara hemma från jobbet resten av veckan och skrev ett ärligt mail till mina chefer där jag skrev att jag inte är sjuk i den bemärkelsen utan att jag inte sover ordentligt om nätterna och bara är ledsen. Ska ringa läkaren i morgon och prata om min antidepressiva medicinering så får vi se vad han tycker.
 
Just nu känns det som ett jättestort projekt att ha fest på lördag. Men det blir kul när vi väl har kommit dit.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>