Stör mig som f-n!

Nu är jag tillbaka till den här festen på lördag igen. Det är så jäkla störigt med mina s.k. vänners beteende. Nu har ett par till fått förhinder! Dock kommer en som inte hade svarat härom dagen. Det som är skönt är att jag aldrig någonsin behöver ha dåligt samvete om jag skulle behöva tacka nej till en fest om det skulle råka dyka upp något roligare. Och det skönaste av allt är att jag inte behöver engagera mig i att ha någon fest nästa år när jag fyller 40. För jag kommer aldrig mer att utsätta mig för den här besvikelsen! Då kan jag i stället bjuda ut mina få riktigt nära vänner på restaurang i stället och slippa allt jobb runtomkring.
 
Så, nu ska jag försöka släppa detta och ha kul med de få som kommer på lördag i stället! Det är de värda... ♥
 
 

Kommentarer
elfina

Förstår att du stör dig och är besviken, hoppas ni får kul på lördag iaf! och idèn nästa år när du fyller låter ju super trevligt ♥



Blogg: http://elfinas.blogg.se
2012-08-23 @ 18:59:39


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>