Vill bli kär!

I och för sig har jag inte varit kär många gånger i mitt liv, de är nog ganska så lätträknade. Har nog mest varit förälskad vilket jag har ganska lätt för att bli. Men jag vill bli så där riktigt kär igen, så där så att det känns i magen och man blir alldeles varm inombords och nästan tårögd när man bara tänker på honom med stort H. Är ju en helt fantastisk känsla. Speciellt om det är från bägge håll... Men vad är det egentligen som gör att man blir kär i vissa personer och inte i andra? Vad är det som triggar igång känslorna? Kan man manipulera sina känslor att ta en viss väg? Hm, stora funderingar så här en fredagskväll...
 

Kommentarer
Cilla

En kemifråga.. handlar om så mkt, mätbart och omätbart... går nog inte att manipulera om man vill att det ska vara länge... <3



2012-08-03 @ 23:49:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>