Houston, we have a problem

Det har uppstått ett litet problem här. Det är fortfarande bra ett litet för MEN som kan växa sig ganska sort. Jag är ju som sagt var med i Hemvärnet där jag både säkerhetskollas och mot socialen med jämna mellanrum. Det har dessvärre visat sig att Johan är kompis med en kille som just nu sitter anhållen för mord. Johan själv säger att de inte känner varandra egentligen utan att de bara är vänner på FB samt pratar lite ytligt när de träffas på krogen.
Nu måste jag erkänna att jag är väldigt osäker på vilken säkerhetsklassning de gör på mig och hur många led de kollar. Förhoppningsvis kolla de bara mig och ev. min närmaste familj. Annars kan det bli lite jobbigt att förklara detta OM det nu skulle bli så att det blir något allvarligt mellan mig och Johan. Hm...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>