Nojjig i onödan

Alltså, det är verkligen något allvarligt fel på mig som inte kan lita på killar! Nu är Johan en sån där snäll kille och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Och vad gör jag då? Jo, jag blir taskig och ifrågasättande på ett sånt där obehagligt sätt. Får rena, rama frispelen om jag ska vara ärlig. :-( Måste verkligen skärpa mig så att jag inte förlorar honom helt. Än så länge har jag haft tur att han har varit lugn och förlåtit mig men jag vet själv att det ändå inte glöms bort.

MÅSTE försöka att komma ihåg att hålla mig lugn, inte flippra ur och behärska mig!


Kommentarer
Evelina

det är svårt med sånt där när man blivit bränd tidigare :P



Blogg: http://tigerlina.blogg.se/
2012-01-17 @ 16:23:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>