Busy kväll

Vet inte riktigt vad som for i mig här hemma i kväll men helt plötsligt så började jag att laga matlådor för fulla muggar och plocka lite. Antagligen var det för att det är den där jäkla fotbollen på var och varannan kanal för tillfället. Och inte som att det räcker med att fotbollen förpestar tv-tablån, i sommar är det ju även OS. Känns som att det kan komma att bli en riktig anti-tvsommar för mig det här. Men det var ju iofs bra att jag lagade mat och numera har hela nio stycken matlådor i frysen.

På vägen hem från jobbet så passade jag på att hämta ut biljetten till Storsjöyran. Känns riktigt bra! Dock är det väl lite trist att jag fortfarande inte vet om jag åker ensam eller inte. Men det löser sig. Det gjorde det ju förra året. Längtar som fasiken till att få må bra några dagar i Jämtland. Synd bara att jag sen "måste" åka ner till Stockholm igen. Helst skulle jag vilja bli kvar där uppe. Men en vacker dag, då jäklar blir jag kvar ska ni se...


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>