Lurre med f.d. chefen

Blev en nätverkslunch med f.d. chefen i dag. Alltså, min chef på bemanningsföretaget jag arbeta för innan jag kom hit. Alltid bra att bevara sina kontakter. :-) Fast jag måste säga att det, peppar peppar, är ganska bra här just nu. Hade ju ett litet feedback-samtal med nya chefen/direktören där jag markerade ganska tydliget vad jag tyckte och tänkte. Efter det pratade hon inte med mig på tre dagar men sen efter det blir det mer och mer pluttinuttigt för var dag som går. Det är precis som att hon var tvungen att smälta vad jag sa och sen kanske tyckte att jag hade en viss poäng med mina åsikter.

Måste faktiskt säga att jag känner mig riktigt stolt över mig själv när jag i stället för att gå och vara missnöjd säger högt vad jag tycker och inte backar undan. Känns så himla skönt efteråt och som att jag klarar av vad som helst!

Kommentarer
Cilla

Du ska vara stolt, och jag är mycket stolt över dig! Go girl.... <3



2012-06-07 @ 20:51:44
Cilla

Du ska vara stolt och jag är MYCKET stolt över dig! Go Girl <3



2012-06-07 @ 20:53:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>