Senaste dygnet

Har haft ett riktigt skönt sista dygn. Struntade som sagt var i kompisen som inte kunde bestämma sig utan ringde och bjöd hit mamma på en grillkväll. Blev god mat, avslappnat, lite vin och sen majbrasan. Visserligen kom vi dit när elden brunnit ett tag och kören gått hem för länge sedan, men det var trevligt ändå. Blev nygjorda brända mandlar till en eldshow. Måste säga att killarna var jätteduktiga även fast de säkert inte var äldre än 15-16 år.

Mamma stannade kvar här över natten så i dag har vi njutit av solen i fulla drag. Först utefika på fiket vid väninnans odlingslott sen slappande på min balkong och till sist en långpromenad i Nackareservatet. Skön dag helt enkelt! Känner inte alls för att sitta inne på ett mörkt kontor i morgon igen. Känns verkligen som att jag har vilat upp mig under de här dagarna och jag känner mig mer alert än på länge. Fast ett par dagar till hade inte suttit helt fel för att bli helt utvilad.

Snacka om kontrast:

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>