Kvarteret Skatan reser till Laholm

Kan inte förstå hur jag kunde missa denna film på bio! Gillar verkligen Kvarteret Skatan som är min typ av humor och jag skrattade gott åt filmen. Fullkomligen älskar Vanna Rosberg och Rakel Mohlin som skådisar, de har något speciellt som tilltalar mig.
Undrar just hur det går till när de sitter och skriver ett sånt här manus. De måste ju verkligen sitta och skratta hela tiden och spåna vidare på olika skämt. Fast samtidigt så blir de säkert bra trötta på varandra.
 
För er som gillar den här typen av humor kan jag rekommendera filmen som en skön sunk-i-soffan-film.
 
 

Kommentarer
ZOOFIE

SV: Haha you're welcome ;)
Den är så himla bra. Måste faktiskt läsa den igen nu när jag tänker på det. Har inte läst den på typ ett år, iallafall. Dags igen ;)



Blogg: http://zoofie.se
2012-10-12 @ 22:48:18
Goodetilbud @ De beste salgene finner du hos meg

Haha, han i midten har nå et show med Ylvis brødrene her i Norge)))))så morsomt å se han=)=)



Blogg: http://goodetilbud.blogg.no
2012-10-13 @ 07:41:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>