Är SÅ uttråkad!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men jag är så rackarns uttråkad på jobbet! Är det ett tecken på att det är dags att söka utveckling? Jag vet att jag är en rastlös själ som inte kan hålla på med samma sak för länge och nu har jag ju faktiskt varit här i snart tre år. Så kanske är det dags att se sig om efter något annat? Behöver ju liksom inte vara ett annat jobb men att göra något annat inom företaget.
Som det är nu så rafsar jag av det jag ska göra lite snabbt och sen sitter jag och surfar/fikar. Konstigt nog tar inte min chef tag i detta trots att jag har flaggat om att jag har lite för lite att göra. Är det ett tecken på att man är landstingsanställd eller???
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>