Rörigt där hemma

Jag brukar tycka att jag har det rörigt hemma men det är verkligen ingenting emot vad en kompis till mig har. Var där en snabbis i förrgår men det var knappt att jag ens kom in i hallen för alla högar med grejer. Det var smutstvätt, disk och grejer precis överallt. Tydligen hade han inte tvättat på 1 1/2 månad.
Visst, han mår väldigt dåligt periodvis och han har haft mycket senaste månaden då hans pappa först var väldigt dålig och sedan gick bort. Men man mår ju inte precis bättre av att ha en sån röra hemma. Delade med mig av ett tips som jag själv brukar försöka följa när jag har det som värst hemma och det tar emot att komma igång: ställ äggklockan på 10 minuter och röj. Man hinner mer än man tror på 10 minuter och det är ändå inte ett oöverstigligt mål.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>