Årets höjdpunkt är här!

Äntligen har årets mello kommit igång! Så nu är jag upptagen några lördagar framöver kan man väl säga. :-) Gillar dock bara den här svenska uttagningsdelen, sen när det kommer till Eurovision är jag inte alls lika intresserad. Såg inte ens när Loreen vann i Baku förra året.
 
Har så många minnen till schlagerlåtar så det har liksom blivit en livsstil att lyssna på (även fast jag lyssnar på väldigt mycket annat också). Blir så glad av de flesta låtarna och de är medryckande vilket ger tillfredställelse inombords.
 
Kvällens första deltävling tyckte jag var bra ur underhållningssynpunkt. Värre var det med kvalitén på bidragen. Jag gllade David Lindgren och Cookies & Beans och eventuellt Eric Gadd. Men jag undrar i mitt stilla sinne under vilken sten de har hittat Yohio och Mary N`Diaye??? Kanske var det trots allt bättre förr då det satt såna som kunde lite musik i juryn?
 
 
Och som jag sagt så många gånger förut: jag SKA gifta mig med Danny! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>