Omvälvande dag med bra slut

Hade tid hos läkaren på psyk på förmiddagen och då jag inte träffat henne tidigare och ju är i början av utredningen så var det lite pirrigt. Men hon var urgullig och jag kände att jag fick förtroende för henne från första stund.
Även hon misstänker, liksom psykologen, att jag är bipolär typ 2 så nu ska jag lägga till en stämningsstabiliserande medicin utöver den vanliga anti-depressiva. Jag hoppas verkligen att det ska bli ordning på min själ nu! Eller inte precis NU utan kanske om sex veckor när infasningen av den nya medicinen är gjord.
 
Vid 4-tiden drog jag sedan från jobbet för att haka på en av mina favvis-kollegor och hans kompisar på AW. Och det var så himlans trevligt! Men nu ska jag gå och göra mig iordning och packa det sista inför helgens Hemvärns-övning.
 
So long...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>