Nu är det dags igen

Så där, då var det dags att åka ner till Köpenhamn igen för ett litet försök med inseminering. Idag var det allt lite svårt att avgöra om ägglossningstestet visade positivt eller negativt så jag gjorde som så att jag testade en gång till för att vara på den säkra sidan. Men nu är jag till 95% säker på att det är dags! De är faktiskt inte helt lätta att läsa av alla gånger.
 
Den här gången kommer jag att åka tåg både ner och upp. Visst, det tar 5 1/2 timme i vardera riktning men det är rackarns mycket billigare än flyget! Tåget kostar 1160:- och billigaste flyget 2200:- plus flygbuss. Sen är det ju inte så där jättemycket tid man sparar på att flyga heller om man räknar med att man ska ta sig ut till flygplatsen, viss inställelsetid och sedan från flygplatsen in till stan. Jag testar det här med tåg en gång så får vi se sen. Kanske kan jag köpa med mig några öl hem nu när jag inte behöver tänka på vätska i packningen.
 
Förra månadens test

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>