Skön dag

Vaknade vid kvart över tio av att telefonen ringde. Det var pappa som ringde och frågade om jag skulle följa med honom, brorsan och brorsönerna på Grönan. Och visst åkte jag dit en sväng. Dock åkte jag bara två grejer då jag kände att jag inte ville lägga ut pengar på onödiga grejer så här i krassa tider.
Men det var verkligen jättemysigt och jag är glad över att jag åkte dit! Dessutom var det vissa, dock inte jag, som hade turen med sig och vann choklad.
 
 
När de åkte hem så tog jag en promenad in till stan och träffade mamma. När vi var på väg mot Vasaparken stannade vi till på ett litet pitstop och tog varsin iskall och fruktig Sangria. Var verkligen supernice att sitta där i eftermiddagssolen med en läskande Sangria.
 
  
 
Efter vårt promenerande hamnade vi på en grillrestaurang där vi käkade en perfekt entrecote. *mums*
 
Snacka om skön dag det här blev!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>