Solig arbetsdag

Ja alltså, jag har inte varit på min ordinarie arbetsplats utan hjälpt min väninna som har en odlingslott lite. Jag flyttade bl.a. på en hög med jord där i värmen. Det var så tungt och varmt att svetten lackade ordentligt!
Så efter grävande, lunch med medhavd sallad och vattning i solen kändes det väldigt skönt med ett svalkande dopp i Flaten.
 
Känner mig helt slut i både kropp och huvud efter dagens bravader. Grejar inte riktigt den här värmen då jag först och främst bränner mig men även för att jag svettas mycket och lätt får vätskebrist vilket märks på kvällen så här. Har rent ut sagt mått skit sedan jag kom hem vid sjutiden. :-( Ska försöka bättra mig i fortsättningen...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>