Buzzador: Barnängen shower+lotion

Jag har ju fått förmånen att testa Barnängens nya produkt shower+lotion via Buzzador. Jag började med att testa den med Avocado: luktade neutralt, enkel att använda och hjälpte mot den värsta av den torra elefanthud jag har. Nu har jag sedan ett par dagar tillbaka använt den med Granatäpple som luktar riiiktigt gott.
 
De jag har låtit testa produkterna har alla sagt samma sak: produkten kanske inte ersätter den vanliga lotionen för dem som är vana att smörja in sig utan är mer ett bra komplement. För tvätta sig ska man ju ändå liksom. :-)
Däremot är produkten klockren för dem som vanligtvis slarvar med att smörja in sig. De har sagt att de definitivt kommer att använda produkten.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>