Slits hit och dit

Nu är jag helt klar inför avresa i morgon bitti. Tror jag i alla fall. Brukar alltid komma upp såna där sistaminutergrejer när man ska åka. Men Danmark är ju inte direkt ett U-land så det ska nog gå bra även om jag glömmer något hemma.
 
Känns fortfarande otroligt tungt att jag åker till Köpenhamn i stället för att gå på begravningen för min "extrafarfar" uppe i Jämtland. Försöker att tänka att jag i alla fall gör rätt eftersom att jag har ett möte med insemineringskliniken på torsdag. Kommer kännas fel hur jag än hade valt och i det här läget tänkte jag på mig själv i första hand vilket ju är ovanligt,
 
Vi ses igen i början av nästa vecka när jag är hemma på plats igen.
 
Have a nice weekend!

Kommentarer
Eva Pålsson

Lycka till hoppas det går bra En stor kram från mig

Svar: Tack Eva! Allt gick bra och det var en superhärlig helg tillsammans med mamma. Jag återkommer här med rapport från helgen snart, blev bara så sjuk där nere och har hela huvudet fullt med snor just nu.Kram kram.
Elly



2013-05-10 @ 21:49:13
Eva Pålsson

Krya på dig kram



2013-05-14 @ 22:13:34


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>