I morgon är det dags

I morgon är det då dags att flyga ner till Köpenhamn för ytterligare ett inseminationsförsök. Och jag som verkligen inte är troende ber till högre makter att det nu ska bli något!
Det blir jobbigare och jobbigare mentalt för varje gång som går och nu är jag inne på omgång fem. Den här gången har jag dessutom både ätit hormoner och tagit en hormonspruta. Så hoppas, hoppas... Men jag får försöka tänka att det bara är var sjunde försök som resulterar i att ett barn föds. Och jag säger som jag sagt förut: jag tar hellre ett misslyckat försök än att bli gravid och sedan få missfall.
 
Planet går redan klockan 07:00 i morgon bitti så det är dags att försöka komma i säng NU!

Kommentarer
Evelina

Jag håller tummar och tår <3



Blogg: http://tigerlina.blogg.se/
2013-11-27 @ 22:49:04
Cilla

Kramkram 💖



2013-11-28 @ 16:53:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>