Vinterpuppor på

Nu kan det verkligen bli vinter! Har nämligen bytt till vinterdäck här i eftermiddag. Och det märktes ganska tydligt att muttrarna var dragna med maskin sist. Jäklar i min lilla låda vad jag fick ta i för att få loss dem. Men skam den som ger sig.
Varför jag inte lämnar in på däckbyte för? Jo, för jag måste ju i alla fall släpa ut däcken till bilen, köra iväg och sen släpa in de andra däcken till källaren igen. Och eftersom att mina däck brukar vara lättbytta tar det inte så mycket längre tid att göra det själv. Och på köpet får jag ju öva med jämna mellanrum i fall att jag får punka någon gång.
 
Bildäck
 
Innan jag gav mig på däcken var jag hos hudläkaren med mina fossingar. Tappar ju huden under dem vilket både gör och ser jätteäckligt ut. Har kört med hydrocortisonsalva under en månads tid men det blir inte bättre så de fortsätter misstänka att jag har fått en enklare variant av psoriasis. Så nu ska vi testa med lite ljusbehandling på dem för att se om det hjälper. *hoppas*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>