Blivande hormonmonster?

Eftersom att jag har gjort fyra försök med insemination nere i Danmark nu och fortfarande inte gravid ska jag nu försöka stimulera ägglossningen med lite extra hormoner. Både i tablettform och via en spruta som jag på något konstigt sätt ska ta på mig själv. Jag som är så spruträdd. Kommer ju svimma på kuppen! :-)
 
Det känns bra att göra det för att själva inseminationerna ska ge utdelning men det finns ju en viss risk att det blir tvillingar. Men det får jag ta då om det nu skulle bli så.
En annan aspekt på det hela är ju att mitt redan ganska varierande temperament kan komma att bli ännu mer argt. Och DET kan ju bli jobbigt både för mig själv och de i min omgivning. Men jag vill ju så gärna få ett barn...
 
 
symbol02

Kommentarer
Cilla

.. eller så blir du from som en nunna... =)



2013-10-10 @ 08:26:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>