Rastlös kreativitet

Förstår inte varför jag har så jäkla svårt att komma till ro för. Det kryper i mig mer eller mindre konstant och jag har jättesvårt att koncentrera mig och hitta ord när jag pratar. Precis som att jag redan lämnat ämnet jag pratar om och börjat tänka på nästa. Jag har även, störigt nog, svårt att gå och lägga mig om kvällarna. Och ovanpå det så vaknar jag vid tre-tiden och har jättesvårt att somna om. Inte konstigt att jag är trött när jag sover alldeles för lite!
 
Jag förstår ju att jag är inne i en manisk period just nu men vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den. Tur att jag ska till psykologen på fredag igen. Förhoppningsvis kan hon hjälpa mig.
 
Ett tydligt tecken på detta tillstånd är att jag i stället för att försöka komma i ordning på kvällen sätter mig och knyter ihop ett armband för att jag känner för det. Varför spökar hjärnan så här med mig för? Blir SÅ trött!
 

Kommentarer
Cilla

Kramen!



2013-09-26 @ 07:31:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>