Förberedd inför helgen

Direkt när jag kom hem från cirkelfyspasset satte jag igång att plocka undan alla kattsaker. Har inte riktigt varit redo för det tidigare men nu kände jag att det var dags. Mycket för att slippa se sakerna och bli påmind. Har kastat en hel del, lite ska jag ta med mig till dejten i morgon då han har katt och sen var det faktiskt några få saker som jag inte kunde med att skiljas ifrån. Det finns några leksaker och sånt som jag vill spara. Iaf för ett tag framöver. Eventuellt får de begravas med katterna en vacker dag.
 
Har även hunnit med att packa ner lite inför bortamatchen i morgon. Känns lite nervöst faktiskt då jag ska träffa hans son för första gången. Som tur är så är sonen en 4-åring och jag brukar komma överens med killar i den åldern. Har ju lite vana efter mina brorsöner.
Hann också plocka undan lite här hemma inför det att den äldsta brorsonen kommer på besök på lördag. Ska bli SÅ mysigt att få rå om honom alldeles själv!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>