Jäkla skit

Jäkla skit också att det skulle gå så här med dejten. Känner mig uppriktigt sagt ganska ledsen! Just nu känns livet ganska tungt och jag undrar hur mycket man pallar med innan man brakar ihop totalt? Känns som att det har varit lite väl mycket senaste tiden. Hade verkligen behövt lite glädje i mitt liv som hade uppvägt det tråkiga. Men inte! Kan verkligen inte finnas någon gud vad folk än säger!
 
Av någon konstig anledning har han dock hört av sig två gånger i dag. Först ville han veta om jag hade kommit hem ordentligt och sen sa han att han hade varit SÅ orolig. My ass säger jag bara!!! Hade lust att svara något drygt men avstod. Känner jag honom rätt biter tystnaden mer.
 
Har suttit ute en del i solen på balkongen och försökt njuta av en promenad. Men det gick inte att se eller höra våren för alla tankar. Sen var jag och hämtade min äldsta brorson som ska sova här i natt. Vi kollade på "Sune på bilsemester" men dessvärre gick det inte att koncentrera sig på den heller. Fast jag är glad att jag har haft honom som sällskap i kväll. Nu funderar jag på att ta en sömntablett och sedan försöka sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>