What a day!

Har haft familjen plus moster och man på middag här i dag. De bjöds på rödspetta i ugn med champinjoncreme och svart kaviar och till det sallad samt pressad potatis. Till dessert hade jag hackat till en fruktsallad med mandel som blev supergod om jag får säga det själv.
Dessvärre har jag ju haft SÅ ont i ryggen hela dagen att jag skrikit till så snart jag gjort en rörelse fel. Och inte nog med det: diskmaskinen gick sönder igår kväll. Antagligen pumpen som gav upp. Men man får väl vara glad att den har hållit så länge som den gjort. Dock lite surt när man ska ha gäster och allt och det blir en del disk.
Ovanpå detta så skar jag mig i fingertoppen på en konservburk så nu kan jag knappt skriva ordentligt här.
 
Så summan av kardemumman är att det var helt fel dag att ha gäster även om det var trevligt att umgås med dem.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>