Lite bättre känsla

Även om det fortfarande känns jobbigt med dejten så är det i alla fall bättre i dag än igår. Vi har väl inte direkt pratat om situationen men känslan är åtminstone att jag vill kämpa ett tag till. Och tro det eller ej men idag har han faktiskt sagt ifrån till sin son några gånger vilket har resulterat i en massa tjurande. Men dejten har stått pall för detta vilket känns skönt att se. Så jag låter det hela bero någon vecka och så får vi se hur det känns då. Dock har jag i princip bestämt mig för att på egen hand göra ett sista försök att bli mamma via IVF nere i Danmark under hösten. Wish me luck!




Kommentarer
Cilla

Invanda mönster är lika enkla att vända som en Finlandsfärja! Men om han är villig att försöka och ni hjälps åt tycker jag att ni kommit långt på kort tid! Kört hårt med DK - jag håller tummarna!



2014-07-07 @ 17:06:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>