Rätt eller fel att gapa efter mer?

Har haft alldeles för lite att göra här på jobbet senaste året. Trots att jag har påtalat detta för min chef så har det inte hänt något. Så nu hade jag bokat in ett möte med honom där jag satte ner foten. Tror inte han har haft koll på hur lite jag har haft plus vad jag egentligen gör om dagarna vilket ju självklart känns supertrist. Så nu satte vi oss med en lista som jag hade tagit fram där vi gick igenom arbetsuppgift för arbetsuppgift.
Då jag har berättat för andra kollegor att jag inte är helt nöjd med situationen har de tyckt att jag ska vara nöjd med att ha det lugnt och skönt. Men dagarna blir ju sååå långa och tråkiga. :-( Då är det bättre att säga till kan jag tycka och få en mer balanserad belastning. Eller gör jag fel nu som öppnar munnen i ämnet?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>