Slappardag

Har haft ytterligare en riktigt slapp dag här på jobbet. Och inte blir man ju direkt piggare av det. Tog bland annat en långlunch med den före detta chefen här på jobbet som var inne i stan. Det var verkligen jätteroligt att träffa honom igen eftersom att det var ett helt år sedan sist. Men jag vågar ju knappt berätta för någon här på jobbet att jag har träffat honom. Han kanske stack ut hakan lite väl mycket när han började här och gjorde sig i och med det osams med några. Så på slutet när han var här så pratade folk öppet skit om honom och mer eller mindre frös ut honom. Men jag kom jättebra överens med honom och gillade hans ledarstil. Saknar honom faktiskt fortfarande trots att det är mer än två år sedan han slutade.
 
Nu öser regnet ner här utanför fönstret. Och jag som ska iväg på aw. :-(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>