Uttråkad

Häpp, nu blev jag så där uttråkad på livet igen. Antagligen är det för att det hände så mycket förra veckan på semestern och sedan när man kommer hem till vardagen igen så blir allting SÅ mycket tråkigare. Så trots att jag hade ett givande möte med chefen igår om mina arbetsuppgifter så har jag faktiskt sökt ett jobb i dag. Vet inte riktigt vad jag hoppas på för jag inser ju att jag aldrig någonsin kommer att ha det så bra som jag har det nu med alla förmåner och så. Kanske är det bara för att se om jag är attraktiv på arbetsmarknaden och i så fall kan använda det som argument till chefen?
 
Började precis vrålåska här inne i stan. Konstigt nog så har inte regnet kommit ännu. Men det kanske regnade så mycket igår att det inte finns några regndroppar kvar i molnen?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>