Veckans dom

Har i dag varit på ätstörningskliniken och fått veckans dom. Hade gått ner ett par hekto i ren vikt men ett och ett halvt kilo i fett. Jag ska villigt erkänna att jag inte riktigt förstår hur det där går ihop men det är säkert rätt.
Totalt har jag nu gått ner nästan sex kilo i vikt men sju kilo fett. Önskar att jag kunde vara disciplinerad och inte stoppa in något onyttigt alls i munnen men riktigt så långt har jag inte kommit ännu. Får vara glad över att jag har kommit så här långt och att jag allt som oftast numera gör kloka val och väljer bort skräpet till förmån för en extra frukt/extra knäckebrödmacka i stället.
 
våg help

Kommentarer
Evelina

Du går ner i fett och upp i muskler 😄 bra jobbat 😄



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2014-05-21 @ 23:22:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>