Blandade känslor

Alltså, jag måste säga det igen: emellanåt är dejtens son en riktig pain in the ass! Dessvärre påverkar detta mitt och dejtens förhållande. Speciellt som att sonen plockar fram mina dåliga sidor och humör när han är så där jobbig. Höll på att krevera helt när vi var och handlade och han bara tjatade precis HELA tiden! Dejten sa inte så mycket så till slut sa jag till på skarpen. Men jag kan tycka att det inte är min grej att säga ifrån. Ja, ja. Ska försöka behålla humöret (vilket inte är det lättaste). 

Har dock hunnit med en härlig skogspromenad där jag hittade en del kantareller dom vi har avnjutit i kväll. Och apropå kväll: det är verkligen helt magiskt ute nu med dimman som ligger som ett lock ute på ängen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>