Slut i rutan

Var ju iväg på de där chefstesterna samt intervju i dag. I FYRA OCH EN HALV timmar!!! Det var först ett logiskt test på tjugo minuter, sedan 2 1/2 timmes djupintervju av en psykolog och sedan 40 minuters läsförståelse. Tror ni att det gick bra med läsförståelsen till att sluta av med? Var ju hur svårt som helst.
 
Som spontan feedback fick jag att jag kanske vill vara för mycket kompis och därigenom får svårt att hålla distansen man behöver ha som chef. Fick också bekräftat att jag kan vara lite väl petig med detaljer. Inget nytt under solen alltså!
 
Nu är jag inne på jobbet och vänder men ska alldeles straxt ge mig iväg för att åka till dejten. Vi ska jobba med hans tryckerifirma hela helgen. Sådär roligt men vi får ju i alla fall träffas.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>