Visat lägenheten

Så, då har jag återigen visat lägenheten för hon som har den där lägenheten som jag så gärna vill ha. Hon var ju här även i måndags med sin dotter och tydligen hade dottern sagt: "om du inte tar den där lägenheten mamma så kommer jag aldrig mer att prata med dig". Och väninnan som var med idag var inne på samma linje. Så det känns verkligen som att jag har åtminstone dem på min sida. :-)
Det som gör att bytaren har svårt att bestämma sig är att hon idag har typ fem minuter till jobbet och härifrån skulle det bli ca en timme. Så jag kan förstå henne. Men å andra sidan kommer ju jag att få samma resväg, sånär som på tio minuter, sen när jag börjar jobba igen efter föräldraledigheten.
 
Hoppas, hoppas... Nu får vi hålla alla tummar och tår...
 
hll-tummarna_179531615_203170737

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>