Informationsmöte på förlossningskliniken

What a day! Har knappt sovit i natt vilket gjorde att jag var ett vrak i morse när jag vaknade av att fastighetsförvaltaren ringde på dörren vid 07:10. Lite jobbigt att få ett sånt uppvaknande efter bara några timmars sömn.
Lite sen stressade jag så iväg till jobbet då jag hade ett möte som började kl. 9. När jag nästan var framme kom ett mail där mötet var inställt. När jag väl var framme så var det vattenläcka utanför kontoret vilket gjorde att varken toaletter eller kaffemaskin fungerade. Och hur bra går det att vara utan toalett när man är konstant graviditetskissnödig? Så jag var bara på jobbet ett par timmar innan jag gav upp och åkte hem igen.
Gick och la mig och lyckades sova någon timme innan jag så skulle iväg på informationsmöte om den förlossningsklinik där jag planerar att föda. Var väl "sådär" bra måste jag säga. Trodde att det skulle vara mer information om själva kliniken men det visade sig vara om de olika förlossningsskedena och smärtlindring. Och det har jag ju redan hört ett par olika omgångar. Men det känns i alla fall tryggt att jag planerar att föda just där. Så nu är det bara att hålla tummar och tår för att det inte ska vara välbelagt när det väl är dags.
 
Nu hoppas jag att sömnen ska bli bättre i natt då jag verkligen börjar känna mig sliten av att inte få sova ordentligt och någon gång få känna mig utvilad. Tror faktiskt att jag ska jobba hemifrån i morgon för att slippa den långa resvägen och kunna sitta och jobba i myskläder framför tv:n.
 
 

Kommentarer
Frida

Hoppas du fick sova inatt :)
Var är den där bilden tagen på tant grön, tant brun och tant gredelin ? :)

Svar: Bilden är tagen när man går från Danderyds sjukhus mot Mörby station under motorvägen. Blev lite paff när jag såg de tre damerna mitt ute i ingenting. :-)Dessvärre blev sömnen lika risig som vanligt. :-(
Passar på att önska dig en God Jul!
Elly



Blogg: http://fridanyburgs.blogg.se
2015-12-18 @ 06:07:20
Frida

Ok tack för svaret, tyckte det såg så fint ut :)
God jul på dig med :)



Blogg: http://fridanyburgs.blogg.se
2015-12-20 @ 04:19:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>