Önskar jag kunde visa

Herregud, idag har bebisen haft värsta gympapasset. Hela dagen lång! Och just nu är det mer aktivt än någonsin. Önskar jag kunde visa hur magen rör på sig, böljer fram och tillbaka, putar ut mer på ena sidan än på den andra osv. Ser verkligen helt muppigt ut. Jag förstår inte hur den ens får plats att röra på sig där inne numera. För det måste börja bli trångt vid det här laget. Är ju ändå i v. 34 och det får man väl nästan kalla i slutskedet?
Undrar just hur det kommer sig att det är mer aktivitet vissa dagar än andra. Och varför det är på olika tider varje dag. Borde den inte ha regelbundna sovtider vid det här laget? Eller beror det på hur aktiv jag själv är? Men i så fall borde den ha sovit hela dagen idag då jag har varit relativt stilla.
 
 
Ett 34 veckor gammalt foster som är 46 centimeter långt.
Bild från 1177.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>