Stressbryt

Har känt ett par veckor att jag precis varit på gränsen till att bryta ihop av stress och i dag hände det! Har hållit på så himla mycket här hemma och städat i nya lyan då det var så jäkla smutsigt. Ovanpå det har mamma, av ren omtanke, försökt hjälpa mig att packa upp. Så igår höll vi på större delen av dagen men idag gick det helt enkelt inte längre. Min hjärna orkade inte med att tänka på var jag skulle ha precis varje sak. Så till slut bröt jag ihop och började storgråta. Kunde helt enkelt inte stå emot längre. Men efter att ha gråtit ut en stund samlade jag ihop mig och vi åkte iväg på julmarknad i stället för att tänka på något annat. Vi har även klätt mammas gran så nu känns det åtminstone lite bättre i huvudet även om jag känner mig mentalt så trött, så trött.
 

Kommentarer
Cilla

Det kan vara hormoner oxå - bra kombo? Ta hand om er - DUBBELKRAM

Svar: Tror dessvärre att det beror mest på stress. Har ju liksom inte haft en enda dags vila från flytten sedan flera månader tillbaka känns det som. Det har varit ett evigt röjande, packande och städande hela hösten. Så nu ska jag försöka sänka kraven på mig själv och försöka ta det lite lugnare. Även om allt inte är uppackat pga att de ska komma och renovera så får det faktiskt vara så så länge. :-)Kram, kram.
Elly



2015-12-14 @ 12:12:19


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>