Vrida fram tiden?

Tänk, om en vecka så har jag antagligen varit nere i Köpenhamn och plockat ut ägg inför första IVF-försöket. Och om jag vill vrida fram tiden nu så är det antagligen ingenting emot hur jag kommer att vara då. För om de nu får ut dugliga ägg så börjar väntan på att se om de först och främst blir befruktade med assistans. Och om de väl blir det så ska de sättas in och så får man vänta nästan ett par veckor för att se om de har fäst där inne och börjat växa.
Än så länge känner jag mig ganska lugn mentalt men jag kommer som sagt var antagligen att öka i stresskonen varefter veckan lider.
 
Jag är nu inne på femte dagen med ena sortens hormonsprutor och i morgon lägger jag till ytterligare en annan variant. Så närmaste fem dagarna ska jag ta TVÅ olika sprutor. Trodde jag väl aldrig att jag skulle kunna ta sprutor på mig själv, jag som nästan svimmar när de tar ett ynka blodprov.Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta 2

Kommentarer
Cilla

Jag håller tummar o tår <3



2015-03-03 @ 09:25:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>