Hurra för mig

Så där då... Då har man fyllt 43 år! Vilket i och för sig gick ganska obemärkt förbi. Visserligen bodde jag ju hos brorsan förra veckan så i fredags morse kom de in och väckte mig och lillkillen med att sjunga och ha med sig en bricka med flagga, blomma, kexchoklad och kaffe. Sen på kvällen när jag flyttat hem igen "lyxade" jag och mamma till det med sushi och varsin budapestbakelse (favoriten). Det var den födelsedagen det.
I lördags var så sen min moster och hennes man förbi och käkade lite. Men hade hundra gånger hellre varit på den sommarfest jag var bjuden till nere i Jönköping men inte kunde åka till pga barnvaktsbrist och bruten arm. Det får bli nästa år i stället...
 
Nu har jag flyttat hem till pappa igen och jag håller på att längta ihjäl mig efter att bo hemma igen och ha mina vanor och slippa bo i en kappsäck vilket jag gjort nu i tre och en halv vecka. Men intalar mig själv att det kunde varit värre; kunde ju ha varit benet. :-)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>