Sommaren fortsätter

Alltså, går inte tiden väldigt snabbt? Det är liksom redan snart slutet av juli! Känns som om jag inte riktigt har hunnit med den här sommaren, som att den gått mig lite förbi. Eller kanske snarare som att det är någonting man har framför sig då det fortfarande känns som vår i sinnet. Och tänk; jag har redan varit mammaledig i lite drygt ett halvår. Och alla dem dagarna har varit som en blinkning hittills. Nej, nu får tiden ta och lugna ner sig lite!
 
Dock måste jag säga att det känns på temperaturen att det är högsommar. Lite i varmaste laget för mig. Mötte upp en annan mammaledig och vi tog en promis, Men var valde vi att gå i värmen? Jo; upp till utsiktsplatsen! Var ju hett som i Afrika att gå upp. Hur tänkte vi där??? Så efter det fick vi gå till ett utomhusfik och lägga oss och bebisarna på en filt i skuggan och bara pusta ut. Kan inte vara nyttigt med så mycket värme! :-)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>